Merhaba,bende 6. Haftadayım sanırım,yalnız öğrenmek istediğim bir şey var,son adet tarihiniz nedir sorusuna cevap son adetimizin başladığı günmü bittiği günmü? Benim de kasık ağrım var ayrıca 2 3 gündürde azıcık akıntm var.geçen pazar babalar gününde öğrenmiştim pazartesi doktora gtmştm kan testimde pozitif çıktı ultrasonda bi nokta kadardı evet gözüküyor rahim içide kalınlaşmış ama biz bebeği kazanmş sayılmayız en azndan kalp atışını duyana kadar dedi doktor 2 hafta sonra tekrar gel dedi,bebeği bu aşamada 4-5 haftalık olarak söleriz ama yumurtlama hesabıyla birlkte yaklaşık 2 haftalık gebesiniz dedi.ilk hamileliğim kafamda çok soru var,burdan bişeyler öğrenebilirim die düşünüyorum.bir de bulantı kusma vesaire hiç bişey yok bende,sonradan başlıyor die duydum ama bilmiyorum sanırım bu haftalarda herkeste aynı bulgular var bulantı çok yok kimsede,ve tabi can alıcı soru sigara? Hala içiyorum vicdan azabı duyuyorum ama genel olarak her şey normal olduğu için bırakamıyorum nasıl olacak,tabiki bırakcm diyorm içimden hep ama o gün ne zman gelecek bilmyrm,buna bi çözüm bulan varmı