CansuAslaaann 33 haftada nts de sancı Çıktı ve ciğer geliştirici vuruldum bugün 34+6yım ve sabahtan beri belimde ve karnımın alt kısmında Kasılmayla birlikte sancım var zaman zamanok sıklaşan ama kasığımdaki ağrı sürekli devam ediyor doğum sancısı mı
Gamzeates CansuAslaaann aynı tarif ettiiğiniz sancı bende de var nst de çıktı sancım ama bişey yapamadı eve gönderdi hala devam ediyor bu sancınızın bir tık üstü olursa tekrar gelin dedi belimin ağrısından duramıyorum hafifliyor sonra bir an da geliyor siz de bir doktora gidin 35 haftalığım ben de
Pyrz_07 CansuAslaaann 34+3 şuan dün geceden beri aynı şikayetler bende de var geçmeyince doktoruma yazdım henüz dönmedi acaba normal mi sancı mı hiç anlamıyorum ama 3 den beri geçmeyen bel kasık ağrısı var bebek sertleşip toplanıyor sürekli
Appayipyip CansuAslaaann 33 de ki nst kağıdınız resmi var mı acaba ben de 32 haftalıpım dün benim de sancım çıktı nst de ama ben bir şry hissetmiyorum sadece bebek arada toplanıyor bu da normal diye biliyorum
Fatma0090 CansuAslaaann hem bel hem karına evet kuzum git Bi hastaneye kuzum belki hafıfletirler sancını
CansuAslaaann Gamzeates biraz daha sıklaşmasını bekliyimo zaman arada çok şiddetli giriyo sonra kadıklarımdaki kalıyo şiddeti geçiyo sadece açılmanıza bakıldı mı peki
Pyrz_07 CansuAslaaann zaten ağrı aynı adet sancısı gibi benim ağrım kanama gelmeden başlardı onun gibi sanki adet olsam rahatlıcam gibi
CansuAslaaann Gamzeates Birkaç gündür iç çamaşırımda hafif kahverengi akıntılarımda oluyodu ama ben doğumun suyla başladığını düşündüğüm için pek de ciddiye almamıştım sizin ilk doğumunuzda oldu mu böyle bişey
CansuAslaaann Appayipyip Hayır yok doktorum bende kalıcak dedi vermedi bende toplanma şikayetiyle gitmiştim sancı hissetmiyodum ama o toplanma zaten sancı olarak çıkıyomuş sanırım
Gamzeates CansuAslaaann evet oldu mutlaka görünün kahverengi akıntınızı da söyleyin suan kasılma var ben de maalesef 😔her doğum su ile başlamıyor direkt sancı ile başlayan da var ihmal etmeyin mutlaka gidin acile olur mu bana da haber verin şuan hem kasılma hem de sanki bişey akıcak hisssi var 🤦♀️
CansuAslaaann Gamzeates hastanedeyim şuan ntsdeyim gelişmeleri size de bildiricem çok teşekkür ederim söyledikleriniz için
Ecemselmaarslan Pyrz_07 bence sende git bir doktora canım erken doğum olabilir Allah korusun yani ağrı ile başlayan doğum daha çok illa ki suyun gelmesi gerekmez
Ecemselmaarslan CansuAslaaann aynı şeyler bende de oldu erken doğum denildi ciğer geliştirici yapıldı sancı dursun diye serum taktı sonra da eve gönderdi evde beklememi söyledi eğer duramıyorsan doktora gozuk tekrar 34+2 bende
Pyrz_07 Ecemselmaarslan doktorumla konuştum bebeğin hareketleri normalse sıkıntı yok bunlar normal vücut doğuma hazırlanıyor dedi
CansuAslaaann Pyrz_07 Bebeğin hareketleride çok fazlalaştı normalmi bilmiyorum ama arka arkaya çok sert hareketleri var rahime doğru