35 haftalık hamileyim ve gribim. Zaten rahat nefes alamıyordum bebekten ötürü bir de burnum tıkandı asla uyuyamıyorum birkaç gün otrivine kullansam ileri haftalarda sıkıntı olur mu ? Gerçekten sinirden ağlıyorum bazen nefes alamadığım için :( Sterimar vb açmıyor çünkü