Galiba kendi ağzımla düştüm hamileligimin başında eşime dedim ki erkek olursa ismi Arda han olsun ( eşim ardahanli) kız olursa Ayşe sare şimdi erkek oluyor tabi Ardahanim diye seviyor ama mantıklı düşününce akranlari arasında dalga geçileceğini düşünüyorum 😪 imdaaagatt diye bağırasım var erkek bebek isimleri önerir misiniz vazgeçeribilirsem değişik isimler ariyorum😀😃😀😀