Bnmv-1 Kızlar tansiyon neden düşer ya bende troid var ilaçta kullanıyorum bu sebepten olabilirmi tansiyonum ya 8/6 yada 9/6 oluyor hiç yukarı çıkmıyor başımda çok ağrıyor benim gibi olan varmı ne yapmam lazım acaba ?
NiilaYYy Canım bayılmadığın sürece birsey olmaz yeterki çıkmasın tansiyon aç kalmamaya özen göster dinlen benim geçen gün 7/3 düştü doktoruma söyledim suyunu çok tüket dinlen dedi