RaYaRY Kızlar devlet hastanesinde özel muayneye gidiyorum normalde ağrım olduğunda direk acile gitsem ne yapiyorlar bilen var mı
Duygumelek1 RaYaRY hem alttan hemde ultursonla bakiolar. Nts ye giriyorsun şansın çıkarsa dogmhaneye aliyolar
cihangirinannesiii RaYaRY nst çekiyorlar en fazla ebeler alttan muayene etmek istemişti bide beni 32. Haftamda ben izin vermedim
RaYaRY cihangirinannesiii bende alttan muayne istemiyorum biri burda suyumu patlattilar bilinçsizce dedi ne bilim korktum
Duygumelek1 RaYaRY sen istemesen de yqpiolar Bn sezaryen doğum yapicam her gitmeme alttan muayene ediolar
cihangirinannesiii RaYaRY açılma varmı diye bakmak istiyorlar baya ısrar ettiler ben izin vermedim çünkü erkendi
Ygmrmkgn Dün belimde sancı vardı gittik nst ultrason ve rahim ağzı açıldı mı diye vajinal muayene yaptılar herhangi bir acı yada farklı birşey hissetmedim çok şükür herşey yolundaymış bu arada 31 haftalığız