4 yıllık evliyim ilk evlendiğim ay hamile kaldım doğum yaptım bi sıkıntımız yoktu 2.için 2,5 sene uğraştık olmadı en son rahim filmi çekildim meğer tüplerim kapanmış film esnasında tek tüpüm açıldı tek tüp ile o ay hamile kaldım 1 hafta önce doğum yaptım eğer başka sorun yoksa film sonrası olma olasılığı çok yüksek tek tüp engel değil