Miiiii Allah rahmet eylesin arkadaşınıza çok üzüldüm nesi vardı acaba tam olarak plansız bir gebelik miydi ya da doğum sonrası yeteri kadar destek göremedi mi acaba? Benim de ilk gebeliğim 39. Haftadayım ve hala doğunca ne yapacağıma dair bir Bilgim herhangi bir hissiyatım da yok sütüm gelir mi gelmez mi diye kendime de dert etmiyorum belki de dert edersem sıkıntıdan hiç gelmez bilemiyorum ama aile desteği de bu anlamda önemli gibi..bebek doğduktan sonra aile bireylerimi ve bebeğimi evimde hayal ettikçe kendimi daha iyimser daha mutlu hissediyorum nedense..ama tek başına kalacak olsaydım nasıl bir psikolojiyle süreci atlatırdım bilemiyorum zor olmalı..
Meryem_46 Allah yardımcınız olsun bu durumunuzun özel bir sebebi var mı acaba ? Tabi önce sizin ruhsal durumunuz önemli ki bebek de iyi olsun..benim de tecrübem yok henüz durumunuzdan dolayı sizi yargılayamam belki ama destek alırsanız süreci daha kolay atlatırsınız gibi..