Geç yazıyorum ama kusura bakmayın.Doktorum Emek Peri Canbolat.Hastanede de var ama ben başka bir doktora yönlendireyim seni dedi daha iyiymiş cihazları.Benim düşük riskim de vardı ve hep zorlu bir süreç yaşıyorum.Doktorumla en son konuştuğumda da hala kahverengı lekelenmem vardı.Belki o yüzden demiştir.