MissMuso hiç bilmiyorum ki ama biraz hızlansa ağrıdan ölüyordum diye anlatmıştı. Yürürken falan sorun yaşamıyordu hiç ama arabayla gitmek kötü etkilemiş. Doktoruna sor sen o önerirse gidersin ama bence ne de olsa bir ameliyat geçirdin seni çok zorlar diye düşünüyorum çünkü mesafe çok uzun bir de bebek var sadece kendin olsan yatarsın arkada ama bebek emmek istiyor gazı oluyor kucak istiyor