Seren_29 moralinizi bozmak istemem ama maalesef ilkinde vardı ikincide de çıktı. İlkinde olduğu için kendi isteğimle şeker yüklemesi yaptırdım bilmeden bebeğe zarar vermemek adına. Ama görümcemin ilkinde çıkmış sonrakinde çıkmamış o öyle demişti. Belki kişiden kişiye değişiyor olabilir. Çıksa da moralinizi bozmayın lütfen. Bi şekilde geçiyo. Her ikisinde de diyetle kontrol altına aldık. Birkaç ay yediğinşze içtiğinize dikkat ederseniz sorun olmaz. Hem şöyle bir faydasını da gördüm. Karbonhidrat tan uzak durduğum için gereksiz kilo almadım. İlkinde doğuma kadar 9 kilo almıştım. Bunda 37. Haftadayım henüz 6 kilo aldım. Herkes sadece göbeğin çıktı hiç mi kilo almaz insan diyo. Bunu da karbonhidrattan mecburi de olsa uzak durmam sayesinde oldu. İyi yönünden bakabiliriz bence. Stres yapmayın o da şekeri yükseltiyor. Rahat olmaya çalışın. Güzel bir hamileliğiniz ve doğumunuz olur inşallah🙏🙏