Arkadaşlar merhaba ben Mustafa Hocaya gidiyorum çokta memnunum, Mustafa hocaya gidip doğum yapan ya da çatı muayenesi olan var mı çok merak ediyorum. Çatı muayenesi kaçıncı hafta da yapıyor ve sezeryan istersek 38.hafta da kesin alıyor mu yoksa 39 40 bekler mi? Kontrolüme daha 2 hafta var, kendisine bu sıralar çok soru sorup rahatsız ettiğim için yazmak istemedim. Bilgisi olan varsa diye merak ettim.