ankakusu_2022 Arkadaşlar hediyelik ve çikolatalar çok pahalı değil mi 😢 sizce yaptırmasam olur mu , ya da uygun hediyelik ve çikolata yapan sayfalar var mı
Dilekzamn ankakusu_2022 sura.kokulutaş 2 tl magnet fiyatı gerçekten çok güzel yapıyor güvenilir de isterseniz bir bakın.
SunnyG Ben yaptırmadım. Yaptırmayacağım da sanırım. Ben doğuruyorum millet bana getirsin çikolata ve hediye :D O paraya ihtiyacım olan bişey alırım.
ankakusu_2022 SunnyG aynen o para benim başka ihtiyaçlarıma lazım 🙈 tamam güzel hoş oluyor ama zaten bebiş geliyor onca masrafa giriyoruz 🥲