Cenyy Merhaba tatliş anneler 🌸 aranızda femibion 1 kullanan var mı ? Ben hamilelik planlarken doktorum vermişti 2 tane içtim mide bulantısı falan yaptı prospektüse baktığımda tiroid hastalarına tavsiye edilmez diyor. normal folik asit içmeye devam ettim. 5 haftalık hamileyim femibionun bebeğim için daha yararlı olacağını düşünüyorum kullanmak istiyorum. Bi bilginiz varmı bu konuda tiroidim olduğu için yan etki yapmasından korkuyorum..
Agzm Ben t Cenyy ben tiroid hastasıyım ama hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 2. Sindeyim doktorlarımda hiç bir sıkıntı yok dedi