MaryVenus göbeğinin düşmesi zaten yaklaşıl bir iki hafta alıyor, hem göbeğine hem sünnet bölgesine dikkat etmek daha zor. Bir de ilk 40 gün bebek enfeksiyonlara biraz daha direnç göstermeye, bağışıklığı o 40 günde yükselmeye başladığı için demişti. Ben de sizin gibi düşünüyordum, sonra fikrimi değiştirdim. Doğumdan 2 ay sonra yaptırırırım. Hem bebeğe de alışmış olurum. Neye ağladığını filan anlayım, ayırt edebileyim. Açlığa mı ağlıyor sünnet yeri mi açıyor vs 😂 ben acemi anne adayıyım.