Bebeğin suyu az dedi doktor, ve ikili tarama testimde yüksek riskli çıktı hatta çok yüksek 37/1 çok kötüyüm ve sıvı azlığıda bir sorunun olduğunu ifade ediyormuş. 13.haftadayım dua etmekten başka elimde hiçbişeyğm yok,bunu yaşayan var mı aranızda tanıdıklarınızda?