Kaderasln 40+1 hamileyim geceden beri sanki adet olacakmışım gibi kasıklarımda belimde ağrı var sizce Doğum başlangıcımı
Duygunr Ağrıların sıklığına bakmalısın su yada nişan gelmediyse ağrılarına dikkat et ona göre doktoruna bir görün istersen
sherlock Hareketle pozisyonla azalmıyosa doğum sancısıdır canım. Benim yalancı doğum sancılarım pilates topunda ya da secde pozisyonunda rahatlıyodu mesela. Ama gerçek sancıysa ne yapsan hafiflemez.