A_r_m_i07 . normalde sabahları açlık hissim olurdu .gün içinde sürekli atıstırırdım dün ,bugün hissetmedim göbeğim de az inmiş sebebi ne olabilir acaba. 12 haftayı doldurcaz nasipse salı gün
benimmdunyamm A_r_m_i07 ben 32 haftalıgim benimde sabahları karnım inmiş oluyor genelde akşam cikiyor gün boyu inik oluyor
benimmdunyamm A_r_m_i07 olabilir hergun insanın bünyesi farklı oluyor bir gün çok iştahlı oluyorum birgün iştahsız
momgamze Ben de 12. haftadayım zaten karın çok çıkmış olmuyor ki.Ayrıca açlık hissi her zaman olacak diye bir şey yok.Ben yemek yerken anlıyorum acıktığımı