Canan_zr 6+6 haftadayım kahve rengı leke gelıyo cok korkuyorum doktor fıtıl verdı gunde bı defa sabah yada aksam fark edermı
Prensesmelek Canan_zr korkma o haftalarda genelde oluyor bende kullandım gecer merak etme aksamları yatmadan once kullanabılırsn cok fazla iş uyapma dıkkat et yatmaya calıs gecer ıns
segah06 Canan_zr genelde hamilelikte oluyor korkulacak hiçbir şey yok. İçini ferah tut. Çok normal bir durum😍
Tgb_123 Canan_zr hiç korkma canım dün tam 12 haftalık oldum ara ara az az geliyo hala 7. Haftamdan beri kimisinin doğuma kadar bile sürermiş artmadığı ve kanamaya dönmediği sürece sıkıntı yok
29ayse29-34 Canan_zr beraber aynıyız canm bendede kahve lekelenme oluyo Dr gittim dün progestan verdi akşam alıyorum
Canan_zr Hem kan sulandırıcı ıgne vuruluyom hem fıtıl kullanıyom analık ne zor ama razıyım saglıklı olsunda razıyım hepsıne