FatmaNur_27 Miniğim yarın geliyo benim için dua edermisiniz sezeryan olcam tavsiyesi olan yazabilirim😊😊😊
Deren12 Bende yarın doğuruyorum yarın bu saatlerde kucağımda inşallah minnağım bir solukta pozitif doğumlar nasip olsun bize 🌸🥹
dilancelkkal FatmaNur_27 benim son zamanlar su gibi geçti şükür annemin yanına geldim de şu gece geçmiyor uyuyamıyorum
FatmaNur_27 dilancelkkal bende şimdi uyandım 8 de yatiş yapcam hayırlısı olsun Allah sagsalim kurtarsın ikimizi de
dilancelkkal FatmaNur_27 benim yatisim da 7 de olacak nasılsın heyecan korku ne alemdesin ,amin canım inşallah