Suleymanova25 Ben daha 7 haftalık hamileyim ama karnımın aşağı bölgelerinde çok ağrılar oluyor böyle regl ağrısı gibi oluyor neden öyle ağrıdığını bilen varmi acaba????
hulya_6363 Suleymanova25 çok normal canım daha bebek tam anlamıyla tutunmaya çalışıyor iyiece yerleşme ye çalışıyor bende o haftalarda hep regl ağrısı ve bel ağrısı yaşadım
mor_menekse Suleymanova25 normal canım kanaman olursa doktora git bide aşırı ağrı olursa bı doktora danış
Deletedmom8373 hulya_6363 Kaçıncı haftalarda geçiyor peki o ağrı 9. Haftaya gireceğim bende de gitti o ağrılar o yüzden biraz endişeliyim 4 5 gündür yok hiç kasık ağrım bebeğe birşey mi oldu diye telaşlanıyorum
hulya_6363 Deletedmom8373 yok canm zaman zaman hamile olduğunu bile unutursun :) ben 11.haftada bianda mide bulantımda geçti hiçbir belirtim olmayinca hemen doktora koştum ama doktor bunların normal olduğunu söyledi bazen çok ağrım oluyordu bazen çok bulantı bazen hicbiseyim yoktu böyle böyle geçiyor bir şekilde:)
Deletedmom8373 hulya_6363 Çok korkuyorum valla kormaktan da korkuyorum öyle değişik bir ruh hali ki anlatamam hiç hamile gibi hissetmiyorum belirti kesilince korkuyorum neyseki Çarşamba randevum var gidip görüp rahatlamam lazım 🥰
hulya_6363 Deletedmom8373 şimdi öyle olur canm çok normal hareketlerini hissettiğin zaman daha rahatlarsın :)