Rabianurbudak Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim 2 gündür geceleri sancım oluyor uyuyamıyorum böyle olan varmı aranızda normal mi ??
Glshkyk Rabianurbudak ben bu gece yaşadım 32 haftalığız, sabah ezanında agrıma uyandım sağ kasıgımda yogun Bi agrı vardı 5 dk kadar sürdü sonra geçti normaldir herhalde 😕
Elisarli Rabianurbudak Bende de bir haftadır ara ara özellikle geceleri regli ağrısı gibi ağrılar oluyor bazen sancı giriyor 27+3 teyim . Yalancı sancı yaşıyoruz sanırım. Doktora söylediğimde vücut kendini doğuma hazırlıyor olacak bunlar demişti
Rabianurbudak Elisarli hmm olabilir canım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏