Benimde bel fıtığım var ilk aylar belim tutuldu 3 ay kalkamadım yataktan acile gittim parol serum takıldı ve zararı olmayan krem verildi kullandım şükür ki o günden beri sorun yaşamıyorum. Ama bol bol yürüyüş gerek hiç aksatmadan yapıyorum sizde yapın 👍👍