AyeglGzkaraKarabulut
arkadaşlar belimle kalçamda aşırı ağrı var ve ter döküyorum sancılanıyormuyum aceba ikinci doğum ama ilkinde hiç böyle olmadım bebeğinde hareketleri kısıtlı çok oynamıyor afedersiniz büyük abdestm var gibi yoğun ter döküyorum ama sncı çekilmeyecek gibi değil adetde sancılanmadım hiç onyüzden tarifte edemiyorum
AyeglGzkaraKarabulut
[bilinmeyen] 37+4 dr erken gelebilir dedi ama daha var bence karnım aşaşğıda değil düşmedi hiç dün den beri ara ara oluyordu şimdi ilk yazdığımda ter döküyordum yarım saat oldu olmadı yine aynı belim kalçam bir garip işin garbi ilk gebeliğimde dr 18 temmuz doğum dedi 18 temmuzda gittim bir hafta daha alır dedi kan tahlili idrar tahlili verdi kanı verdim idrara geçtim elime nişan geldi dr girdim üç cm açılma var doğum başlamış dedi hiç ne sancı hissettim ne başka bişe suyum patlatılana kadar ondan sonra çektim onuda net hatırlamıyorum 🙈 yedi sene geçti üstünden
AyeglGzkaraKarabulut
[bilinmeyen] valla dr erken gelebilir demişti zaten bende sıkıldım ama sağlıklı gelsin inşallah yaa valla ne güzel olmuş 6 cm açıklık çok güzel maşallah
AyeglGzkaraKarabulut
[bilinmeyen] şimdi geçti iki deda tekrarladı ama bebeğin hareketleride kısutlı neyse yaa hakkımızda hayırlısı olsun bakalım ne olacak