Kızlar soluma yatmaya özen gösteriyorum yastıklarla destekliyorum ama bazı geceler sırt üstü yatarken uyanıyorum. Zararı çok mu fazla anlamadım. Annemlere söyledim hepsi bana kızıyor bu kadar abartma bizim zamanımızda böyle şeyler yoktu bilgisizdik ama hiç sorun olmadı diye. Biz cidden bazı şeyleri çok mu abartıyoruz kafam karışıyor.