Kızlar donmuş embriyo transferi oldum salı günü 5. gün embriyosuydu bugün merakıma yenik düştüm test yaptım erken mi oldu sanki önceki tüp bebek transferim taze transferdi tuttu buda tutcakmı tuttu mu diye baktım ama tek çizgiyi gördüm öncekinde 10 gün test yaptım bunda 6 gün yaptım başına gelen var mı yardımcı olur musunuz lütfen çok üzgünüm 😥😥😥