Kesenin çapına göre büyüklüğüne göre belli oluyormuş. İlk Çarşamba günü gittim 4+3 dedi doktor cumartesi lekelenme oldu endiselenip gittim bu seferde 6+5 dedi şok oldum hocam 3 gün önce böyle dediniz dedim kesenin büyüklüğüne göre dedi ama bende anlayamadım kalp atışı duyunca öğrenirim inşallah gerçek haftasını 😁