32.haftamdayım, bi kaç haftadır sıcaklardan mıdır anlamadım iştahım sıfır, zorla öğünlerde yemem gereken şeyleri yemeye çalışıyorum..iki sabahtır gözümü korkunç şiddetli tekmelerle açıyorum, sanki bebek yerinden çıkacak gibi inanılmaz canım acıyor özellikle kaburgalarıma vuruyor..uyanınca tiroid ilacım olduğundan hemen kahvaltı yapamıyorum, ilacı içip en az yarım saat beklemem gerekiyor, o bekleme sürecinde asla durmuyor tekmeler..ve açlıktan midem de kazınıyor o ara..kalkıp bi şeyler yiyince sakinleşip duruyor..aç kaldığı için olabilir mi, genelde bebişler mutlu olduklarında tekmeler derler ama böyle bi şey başına gelen var mı?🥺