Kizlar merhaba 6+3 günlük hamileyim ve dün doktora gittim bebeği gördüm ama kesenin altında aynı keseye benzeyen bisey vardı. Doktor ikiz gebelik olabilir haftaya gel tekrar bakalim içinde bebek görebiliriz dedi. Çok şaşkınım. Içinizde böyle bir durum yaşayan var mı?