misslavinia1 Biranne7 bence bi sorun olmuyor bende yüz üstü yatmazsam uyuyamiyordum internetten astirdim ilk 3 ay sorun olmuyormuş. Ben suan 16 haftalik hamileyim hafif yüz üstü yatıyorum bi sorun olmuyor
Papatya000 İlk 3 ay problm yok demişti doktorum yüzüstü yatıyordum. Sonrada hafif göbek olunca rahatsızlanıyorsun yatamıyorsun zaten 😂
Papatya000 Biranne7 valla ben yattım doktorumda yatabılırsın dedi ve ikizlere hamile olmama ragmen çünkü içerdeki sıvı onları koruyor ve tam gelişmemiş oluyorlar zaten 3 ten sonra dikkat 🤗
Tansucan Merhaba sol tarafa yatmak en iyisi diyebiliyorum sola sağa yatmak sırt üstü yatmaktan da iyi diyebiliyorum