Meyrammmm44 Bebegim bir jaftadir kaka yaomiyor.surekli gaz çıkarıyor ve kokuyor ama idrarını yapıyor sık sık normal mi ya da kaka yapması için ne yapmamiz laizm.Bu şekilde olup doktor a giden var mı ne önerdiler
hukukcuanne_06 Meyrammmm44 henüz doğurmadım ama 1 hafta bence çok uzun bi süre. Bi götürün derim Allah korusun:(
hulya_6363 Meyrammmm44 çok az zeytinyağı icirebilirsiniz ınstagramda bir doktor tavsiyesine denk gelmiştim.premeture olan bebeklere dahi veriyoruz diyordu .arkdsimda çocuğu kaç gün yapmamıştı verdi oda
Cnnoztrn Meyrammmm44 anne sütü alıyor mu ? Anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar yapmamasi normal karşılanıyor
linamom Meyrammmm44 merhaba aynı sorun benim bebeğimde de var ilk anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal dediler sonra başka doktor kolik bebek dedi. Aslında gazı çıkartıyor ama yeterli olmuyormuş. Şuan gaz damlaları kullanıyoruz kakasını hala yapamıyor fitille yapıyor bir doktora görünün muhakkak 10 günden sonra