Msym serdar bey bana her kontrolümde bebeğimi gösteriyor anlatıyor eli ayağı falan diye çok güzel ilgileniyor. Özelde ki gibi ilgi beklenemez zaten odaya aynı anda 3-4 hasta alıp bekletiyorlar ama dinliyor adam sorununa yardımcı olmaya çalışıyor. Devlette ki kadın dogumcular beş para etmez burda Serdar bey hariç 😂