Kızlar merhaba benim ikinci gebeliğim. ilk gebeliğimde esentepe hastanesine gittim ve doğumu orada yaptım. yanlış hatırlamıyorsam muayene 180 doğuma da 3000 lira vermiştim. epidural olmak zorunda kaldım bu arada..
şu an fiyatlar nedir bi bilginiz var mı acaba ya da hangi hastaneyi önerebilirsiniz.