EzgiDilekAta Kızlar günde aşağı yukarı 5 kere oluyo pıt pıt vuruyo kızım netden bakdm hıçkırık yazıyo 3 dk falan sürüyo sonra geçiyo benim gibi bebeği sık sık hıçkıran varmı bu arada 32+1 haftadaym
SemihDamlaDalan EzgiDilekAta Benimde kızım çok hıçkırıyor ☺️ Bi yandan kıyamıyorum bi yandan hoşuma gidiyor kızımı hissetmek ☺️
sudamlasi EzgiDilekAta hıçkırması güzel bişey💕benimkide 28+4 1 haftadır hıçkırıyo. Bu aralar karnım titriyo irklime hareketi galiba😍