Henüz 5 haftalık hamileyim ama her şeye sinirleniyorum herkesten nefret etmeye başladım. Eşim konuştukça onada bağırıyorum hamile olduğumu öğrendikten sonra böyle bir davranış sergilemeye başladım bilerek kesinlikle yapmıyorum. Bu normal midir? Yoksa yardım almalımıyım