32+5teyiz. Son 1 haftadır falan bebek o kadar hareketli ki.. Hareketleri uykudan uyandırmıyor ama mesela gözümü ne zaman açarsam açayım illa ki hareket ediyor. Gün içinde zaten acayip bir hareket hali var.. bazen bir kısmını acayip taş yapıyor falan. İlk gebeliğim yani pek bilgim yok açıkçası internetten vs de bakmak istemedim yaşayanlardan bilmek varken, normal değil mi böyle aşırı hareketlenmesi?