39+5 haftalık gebeyim daha önce iki kez nişanım geldi. Dün geceden bu yana kasıklarımda aşırı derecede ağrı var takip edebildiğim kadar 6 dk da bir. Sıcak suya girdim ama geçmedi sabahı böyle yaptık. Lavoboya girdim klozete kan damlamis sonra peceteye de geldi ama nişan gibi koyu renk veya kıvamlı değil bildiğimiz adet kanmasi gibi kırmızı acaba doğum mu başlıyor sancı hala devam ediyor. Hemen doktora gitmeli miyim bekleyin mi ? Kafam çok karıştı.