Altnzeynep 38+1 bugün itibariyle Saat 3 gbi lavaboya kalkmak için uyandim nişanim gelmiş iki gündür adet sancısı gbi sancım var ama uzun süreli değil hastaneye gitmem gerekir mi acaba
Nur123aa Altnzeynep su gelirse veya çok şiddetli sancı olursa gitmeni tavsiye ederim canım sancılarını takip et sıklaşirsa gidersin
Kubra4972 Altnzeynep bence gitme sancıların çok olursa geçmezse öyle git çünkü ilk sancı da gittin mi doğum başladı deyip suni sancı veriyorlar,o daha kötü oluyor kendi sancını çek ama suni sancıyı çekme. Birde nişanım geldi demişsiniz o ne 🤭ben bilmiyorum da
Burcuhanm1 Altnzeynep telaş ve stresten uzak dur kesinlikle 🙏🏻 Devamı gelirse gidersin bebişini kucağına alırsın allahın izni ile
Altnzeynep Burcuhanm1 hem ilk gebeliğim hemde tayinden dolayi aileden uzağım korkum ondsn var ama bakalım sakın durmaya çalışacam. Allah razı olsun inşallah canım 🙏💜
Burcuhanm1 Altnzeynep allahın izni ile hiçbirşey olmaz. Sen artık annesin ve o bebek sana muhtaç allahın emaneti. İllaki pinpirikli olacaksın korkacaksın ama sen artık annesin güçlü ve pozitif olmalısın :)
Altnzeynep Kubra4972 evett durdum evde şimdi geçecem hastaneye bakalım ne olacak. Nişan da bir doğum belirtisi hafif pembemsi kana yakın bir akıntı oluyo o.
Kubra4972 Altnzeynep hayırlısıyla kucağında çıkarsın inşallah o hastaneden 😍 teşekkür ederim açıklama için