MerveEbru Bebişin doğumu yaklaştıkça korkularım artıyor ya doğunca sütüm yetmezse diye korkuyorum yada sütüm gelmezse 😣 nedensizce böyle korkular sardı beni ya sizdede oluyor mu nasıl içinizi rahatlatıyorsunu
uraz_ve_annesi- MerveEbru benimde var öyle korkum ama o ilk ten teması çok önemli o an öyle bir his doluyor ki içine sütün bir anda gelmeye başlıyor diyorlar inşallah hiç sıkıntı çekmeyiz bu konuda
Adeninannesiii MerveEbru evet bende de var bu korku ama bir arkadaşımın da hiç gelmedi mecbur mamayla başladı bebek 4 aylık halen mama kullanıyor insallah sağlıkları yerinde olsunda
Sehergok MerveEbru endişe korku 3 gün sonra gerçeğe dönüşür iyi düşünün herşey dilediğiniz gibi olsun. Ben öyle korkular biriktirmek yerine herşeyin sağlıklı ilerledigini düşünüyorum hayal ediyorum. Kendiniz için güzel niyetler oluşturun dualar edin gerisi zaten kolaylık olacaktır ☺️
Burcuhanm1 MerveEbru korkarsan stres yaparsan gelmez tabi. Rahat ol. Ona göre beslen. Gelir inşallah.
uraz_ve_annesi- MerveEbru sanırım belirli bir sebebi olmuyor nasip kısmet sebebi varsada ben bilmiyorum