Evet Ben Doğum Yaptım 8 sene önce Çok Şükür Kolay Bir doğum Oldu ama 38 hafta tam 40 haftan dolmamış erken doğum olabilirde sen bir doktora görün derim fazla geliyorsa çünkü suyun biterse sıkıntı olur çocuğa zarar verir.. beyaz olan su gibi gelen suyu oluyor bende ilk Hamileliğim olunca işedim sandım ama değilmiş 🤣