BetlAkoglu bende de aynı şey çıktı bebeklerimden birinde göbek kordonu iki damarlıymış normalde üç olması gerekiyormuş ve kalbinde parlaklık çıktı kireçlenme dedi doktor 😔 ama çok rahat konuştu bunlar çok önemli değil dedi kendi kadın Doğum doktorum da fazla önemsemedi inşallah önemsiz bir şeydir