Benimde oldu bacaklarım, kollarım. Kaşıdıkça çatladı, kanadı, yara oldu, su toplar gibi oluyordu. Doktoruma söyledim bir sürü test yaptı sonuçlar şükür normal çıktı. Cildiyeye yönlendirdi gebelik kurdeşeni olmuşum. Serum, iğne, hap, krem verdi. Serumdan sonra bir anda kaşıntım geçti. Boşuna o kadar çekmişim. Şimdi yara olan yerlerde leke şeklinde iz kaldı😣