Bende 36. Haftamdayım kaç gündür sancılarım var vajinaya baskı var. Bebek kasılıyor sürekli bol bol dinlenmek lazım. Doğum için nişan su ya da düzenli bel ağrısı sancı gerekli. İkinci doğumum olacağı için korkmuyorum ben.. Artık tecrübeliyim :)
Ama sabaha kadar zorlarsa bi doktora görünün.
Bebeğin hareketlerini de takip edin sürekli. .
Doğuma az kaldığı için önceden önceden çekiyoruz böyle sancıları işte 🥰
Allah hayırlı doğumlar nasip etsin.