Aydaa26 Merhaba hanımlar ben 8 haftalık hamileyim havalar sıcak malum ama ben üşüyorum evde bile hırkayla geziyorum kime sorsam bu dönemlerde hep ateş atardık sıcaktan diyor bende mi bir gariplik var diye düşünüyorum acaba sizinde başınıza geldi mi ? Kansızlık olabilir mi diyorum ama kan değerlerimde normal çıkıyor
Melekebbr Aydaa26 Canım kansızlık Demir eksikliği veyada vücutta bir enfeksiyon olabilir. Çünkü hormonlardan dolayı hamileliğin ilk ve son haftaları ekstra sıcak basıyor gibi hissediyor insan yani ben iki gebeliğimdede öyleyim tabi değişiyorda olabilir kişiden kişiye
Kubrabyrmm Aydaa26 kansızlık hamilelerde sıkça görülen bişi hastanene doktoruna baş vurup kan değerlerine bir baktır eğer çok kötüyse kan takviyesinde bulunuyorlar baltıl inanç belki ama üşüyen annelerin çoğu erkek evlat doğurduğu söyleniyor akrabalarım ve dostlarımdan duyduğum kadarıyla bir belirtiymiş sağlıkla al kucağına
Selma-gkt Aydaa26 Normal canım hamileliğin ilk evreleri üşümek bende öyleydim sonradan sonradan basıyor o sıcaklar. Bir de erkek olma ihtimali yüksek derler eli ayağı üşüyene. Ben de öyleydim. Oğlum olacak nasipse.
Rabia-66 Aydaa26 bnde aynısını yaşadım senin oğlun olacak bnden demesi 😃👍🏼 üşürdüm ayaklarım ellerim buz tutardı
Aydaa26 Melekebbr teşekkür ederim cevabınız gidip kan değerlerime baktırayım tekrardan inşallah bişi çıkmazsada içim rahat eder ☺️
Aydaa26 Kubrabyrmm güzel dilekleriniz için teşekkür ederim ☺️ isteyen, bekleyen herkese allah nasip etsin sağlıkla alsınlar kucaklarına 🙏🏼
Aydaa26 Rabia-66 yaaa sevindim buna ☺️ En başından beri erkek hissediyordum midem bulantımda yok o yüzdende erkek diyorlar. Tabi en önemlisi sağlıklı olsunda 🙏🏼
Busrabnrby Aydaa26 benimde 11 haftalık canım çok nadir tanıtım walla genelde donuyom bende ayaklarım buz gibi gel ,
Busrabnrby Aydaa26 zaten hastaneye gittiğinde bakıyorlar canım ilk kan Alıp bütün degerlerine bakiyolar
Aydaa26 Busrabnrby sağlıcakla alın inşallah kucağınıza 🙏🏼 Geçen hafta gittim kan değerlerime baktı herşey normaldi 1 haftada kan değerlerimin değişeceğini düşünmüyorum ama yinede danışmakta fayda var ☺️
Aydaa26 Sinemkocak yaa sağlıcakla alın kucağınıza 🙏🏼 Kan değerleriniz normal miydi doktora danıştınız mı neden oluyor ki Google’da hiç iç açıcı şeyler yazmıyor
Busrabnrby Aydaa26 zannetmem kan değerlerinden değil canım bende aynıyım inan şimdi bile ayaklarım buz gibi sende sağlıcakla kucağına al inşallah canım 😊 ama tabi danış aklında soru işareti kalmasın 😊
Sinemkocak Aydaa26 kanım düşük çıktı biraz demir ilaci kullaniyorum 1 ay sonra kan vercem inşallah düzelmiş olur 😊
uraz_ve_annesi- Aydaa26 benim ilk haftaların kışa geldi ama çok, aşırı üşüdüm bende asla ısınamazdım ve benim de oğlum olacak nasipse arkadaş, yazmış, belki, bu, teori doğrudur ama ilk 3 ay aşırı mide bulantısı falanda çektim ben ☺️