Canım çok ama çok geçmiş olsun canı yürekten söylüyorum bunu çünkü gebeligimin ilk başından beri ve hala devam eden bulantı ögürtü var suan 15+3 haftalık oldum hala aynı prilam içiyorum az az kuş gibi yiyorum onu içmesem serum almak zorunda kalırdım hiç degilse sıvı tüketiyorum şuana kadar 13 den fazla kilo verdim