Hazal_41 Korkacak hiç bir şey olmuyor, ben normal Doğumdan çok korktuğum için sezeryan olmak istedim, zaten belinden iğne vurup uyuşturuyolar acı hissetmiyorsun, Doğumdan 2-3 saat sonra ağrın başlıyor ama Bebeğine bakmaktan onu da unutuyorsun hemşireler ağrı kesici vuruyor zaten ertesi güne ağrın da bitiyor, 1 hafta zorlanıyorsun yatıp kalkarken sonra hepsi bitiyor ☺️