matisse bende hamile olduğunu öğrendim 6-7 haft beri geçmiyor doktora söyledim pilates önerdi ama yapacak gücüm yoktu. Oturma yastığı aldım cidden cok faydasını gördüm ki siz çalışıyormuşsunuz bnce direk size şart ztn hamile olmadan da çalışan bir cok kişi kullanıyormuş netten araştırın bir kaç video izledim cidden aynen mantıklı geldi ve suan evde öyle oturuyoruz 😂 çokta uygun fiyatlı medikal vs den de alabilirsiniz bence deneyin o agrı asla çekilmez ben 28 gibi falan fark ettim keşke önce farketseydim diyorum hatta bu agrı Doğumdan sonra geçmez diye öyle korkuyorum ki yani bu agrı olmasa 3-5 tane doğururum diyorum.