Naciyemert canım ben ilkini 20. Haftada ikincisini de bugün 24. Haftada yaptırdım doktorum da ilk bilet denemişti aşıya çağırıyorlar gideyim mi demiştim oda mutlaka yaptır dedi bana. Sağlık ocağından neden aramıyorlar ya bizim kapıya kadar geldiler eşimi beni bıktırana kadar aramışlardı ilk hamile olduğunda ilaç vermek için bir tane vitamin ilacı almadım ben eczaneden hepsini sağlık ocağı verdi hatta bittikçe gel buradan vericem dedi kilo tansiyon kan tahlillerimin hepsini onlar takip ediyor onlar yapıyor ve aşı günleri sabah arıyorlar 16 ocakta da kan tahlilim var hatırlatma mutlaka yapıyorlar aç karnı gelincek unutmayın diyorlar mesela