EdaMinaKele sen git bence kan testi de yapıyorlar vitamin ilaçlarınıda veriyorlar takip ediyorlar ben gitmemiştim her dakika beni eşimi arıyorlardı evde yakın kapıya bile gelmişlerdi. Onlara kayıt düşüyormuş hamile olduğumızla ilgi aslında. Tetenoz önemli birde doğumda mikrop kapmamak adına ihmal etme canım uğra sor bakalım ne dicekler. Hatta ben sağlık ocağında her ay kalp atışını bile duyuyorum