30 hafta içindeyim bu akşam benimde öyle ağrılarım var ikinci gebeliğim doğum sancısı gibi değil ama ne anlayamıyorum da kasılıyorum birden ayağa kalkınca çok canım acıyo napıcam bilemedim. Acile gitsem alttan muane ede ede daha da perişan edecekler beni biliyorum biraz daha kendimi dinlemek istiyorum ama bi yandan da korkuyorum bilemedim sabahı beklesem mi gitsem mi diye